SATYSFAKCJA KLIENTÓW 

satystfakcja klientow joanna kowalska

Klienci DB Schenker Logistics są naszymi najważniejszymi interesariuszami. Oferta rynkowa skierowana jest do dużych i średnich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Satysfakcja wszystkich, którzy wybrali nasze usługi jest dla nas sprawą kluczową. Sukces w naszej pracy rozumiemy jako osiągnięcie zadowolenia przez obie strony. Chcemy dostarczać usługi wysokiej jakości, dostosowane do oczekiwań. Dlatego należycie wypełniamy zobowiązania i zapisy umów zawartych ze zleceniodawcami. Ideą nadrzędną w działalności DB Schenker Logistics jest budowanie długofalowych relacji opartych o jasne zasady współpracy i wzajemne zaufanie. Zgodnie ze strategią biznesową przyjętą przez naszą firmę staramy się cały czas doskonalić, dlatego też nieustannie badamy nasze procesy przykładając szczególną wagę do terminowości, szybkości, wiarygodności i eliminowaniu marnotrastw.

Doskonalenie jakości proponowanego serwisu nie jest możliwe bez monitorowania opinii na jego temat. Stałym elementem naszej pracy jest prowadzenie dialogu z klientami w celu uzyskania informacji zwrotnych, jak również pomysłów na bardziej efektywne rozwiązania. Regularnie badamy opinię naszych klientów nt. jakości naszych usług z pomocą niezależnych firm badawczych. Dodatkowo badamy zadowolenie odbiorców przesyłek, z usług świadczonych przez naszych kurierów.

W roku 2011 i 2012 nasi kurierzy zostali ocenieni przez odbiorców naszych klientów na poziomie 9,4 w dziesięciostopniowej skali.

Nasi kurierzy cieszą się opinią:

  • uprzejmych;
  • punktualnych;
  • pomocnych.

Wychodząc naprzeciw trendom, przyglądamy się badaniom opinii klientów przy pomocy platformy Opineo.pl. Do końca 2012 roku 6261 internautów oceniło usługi DB Schenker Logistics; najwyżej oceniono „dbałość o przesyłkę” na 8,9 i „łatwość kontaktu” na 8,6 w dziesięciostopniowej skali. Tak wysoka satysfakcja klientów ma swoje źródło w kulturze organizacyjnej panującej w naszej firmie oraz wartościach wyznawanych przez zaangażowanych w wykonywanie swoich obowiązków pracowników.