komunikacja z klientami kozlowskiKOMUNIKACJA Z KLIENTAMI

Dążymy do w pełni zautomatyzowanej wymiany danych pomiędzy systemami naszymi i klientów. Pozwala nam to sprawnej zarządzać procesami logistycznymi oraz uwalniać zasoby administracyjne. Udostępniamy naszym klientom kilka aplikacji do zarządzania łańcuchem dostaw m.in. do:

  • składania zleceń;
  • śledzenia statusu przesyłek (trackingu);
  • e-faktury;

Pracownicy działu sprzedaży, obsługi klienta – DB Schenkerinfo – oraz inni pracownicy operacyjni pozostają w ciągłym kontakcie z klientami. Nasi handlowcy nie tylko prezentują ofertę, ale są przede wszystkim ekspertami i konsultantami logistycznymi pełniąc funkcję partnerów w biznesie. Proaktywnie przygotowują rozwiązania logistyczne szyte na miarę, dopasowują je do potrzeb klientów zgodnie z wysokimi standardami. Dla największych klientów stworzyliśmy dedykowany im zespół wdrożeń i usprawnień, którego celem jest doskonalenie rozwiązań logistycznych dla przedsiębiorców wymagających wysokiej sprawności logistycznej.

DB SCHENKERinfo

Nowoczesne centrum obsługi klientów międzynarodowego biznesu lądowego.
Dla klienta jest udostępniony jeden ogólnopolski numer telefonu i jeden adres e-mail do kontaktu z nami. Dzięki tej usłudze klienci mają pewność otrzymania kompletnej i szybkiej odpowiedź na każde pytanie.

System Dbałości o Klienta Extr@

Program, w którym klienci na bieżąco mogą przekazywać nam swoje uwagi i opinie na temat naszych procesów oraz serwisu. Aplikacja dostępna jest na naszej stronie internetowej www.logistics.dbschenker.pl.

HelpDesk

Dla klientów korzystających z naszych aplikacji IT powstało centrum pomocy informatycznej. Telefonicznie bądź mailowo klienci mogą uzyskać pomoc w obsłudze naszych narzędzi IT.

e-reklamacje

W 2012 roku wdrożyliśmy elektroniczny system reklamacji. Dzięki temu sprawniej odpowiadamy na wszelkie zastrzeżenia co do wykonanych usług w sposób zapewniający oszczędność czasu i zasobów naturalnych. 

 

INFORMACJA O USŁUGACH


Chcąc dostarczyć naszym klientom pełnej informacji o procesie logistycznym oraz naszych usługach robimy to na kilka sposobów:

  • Warunki świadczenia naszych usług

Bardzo precyzyjnie opisaliśmy warunki i zasady obowiązujące w trakcie realizacji zleceń. Usługi i warunki ich świadczenia podzielone są wg rodzaju. By zapewnić pełną aktualność dokumentów, publikujemy je w naszym serwisie internetowym na stronie www.logistics.dbschenker.pl

  • Umowy

Z naszymi Klientami podpisujemy umowy – sprecyzowane informacje o warunkach świadczenia usług dla konkretnego klienta. Warunki współpracy są szyte na miarę, zgodnie z wymaganiami stawianymi nam przez naszych usługobiorców.

  • Informacje w e-narzędziach dla klientów

Nowoczesne systemy IT dla klientów do zarządzania przesyłkami, trackingu oraz raportowania. Przykładowe aplikacje: e-connect, e-booking, SpedCust i wiele innych.

  • Zlecenia, listy przewozowe, etykiety

Standardowym kanałem informowania o usługach są zlecenia i listy przewozowe wypełniane przez klienta i dołączane do przesyłki.